Zakelijke huur
Selfstorage is een uniek concept om snel (tijdelijk) extra opslagruimte beschikbaar te hebben. Dit is ideaal voor bedrijven, winkeliers, verenigingen en zzp-ers die bedrijfsvoorraden / goederen willen opslaan. Zij kunnen in de regio van Gouda gebruik maken van de verschillende (city) boxen bij Opslag Waddinxveen. Speciaal voor bedrijven beschikt Opslag Waddinxveen over grotere opslag-units. De huurtarieven van de verschillende opslagruimten.
Zakelijk gezien zijn er vele redenen zijn denkbaar om een opslag box te huren en van selfstorage gebruik te maken. Bijvoorbeeld:
- Opslagruimte voor service-monteurs / accountmanagers
- Bedrijfs- /webwinkel voorraden
- Tijdelijke overtollige goederen
- Te weinig eigen (opslag) ruimte
- Bij verhuizen of verbouwen
Een opslag box huurt u als volgt:
Neem contact met ons op, dit kan zowel telefonisch als met het contactformulier. Na een afspraak te hebben gemaakt kunt u bij ons op de vestiging terecht voor een toelichting en het bezichtigen van de desbetreffende opslag-unit. Hierna kan de huurovereenkomst worden aangegaan. Bij het aangaan van een huurovereenkomst vragen wij u (bij zakelijke huur) het volgende mee te nemen:
- recent uittreksel van de KvK (kopie)
- geldige legitimatie van een tekeningsbevoegde volgens uittreksel KvK(kopie)
- BTW id -nummer
Voordat u toegang krijgt tot uw opslagruimte dient u eerst de borg en de eerste huur (tot de 1ste van de nieuwe maand) contant te voldoen. De borg krijgt u aan het einde van de huurperiode, na een correcte oplevering weer terug.
Wanneer er geen einddatum wordt afgesproken dan kunt u de huur van de box opzeggen tot 14 dagen voor 1ste van de nieuwe maand, hierna wordt de huurovereenkomst automatisch met een maand verlengd.