Zakelijke huur

Voor bedrijven en winkeliers die bedrijfs-, winkelvoorraden willen opslaan, is selfstorage een uniek concept om snel (tijdelijk) extra opslagruimte beschikbaar te hebben. Zij kunnen in de regio van Gouda  gebruik maken van de verschillende opslagboxen bij OpslagWaddinxveen. Speciaal voor bedrijven beschikt OpslagWaddinxveen over grotere opslagruimten. De huurtarieven van de verschillende opslagruimten zijn voordelig en concurrerend t.o.v. de grote bekende selfstorage bedrijven.

Opslagruimte nodig? zakelijke opslag voor bedrijven

Zakelijk gezien zijn er vele redenen denkbaar om een opslag box te huren en van selfstorage gebruik te maken. Bijvoorbeeld:

  • Opslagruimte voor service-monteurs / accountmanagers
  • Bedrijfs- / webwinkel voorraden
  • Tijdelijk overtollige goederen
  • Te weinig eigen (opslag) ruimte
  • Bij verhuizen of verbouwen

Een opslag box huurt u als volgt:

Neem contact met ons op, dit kan zowel  telefonisch als met het contactformulier. Na een afspraak te hebben gemaakt kunt u bij ons op de vestiging terecht voor een toelichting en het bezichtigen van de desbetreffende opslag-unit. Hierna kan de huurovereenkomst worden aangegaan. Bij het aangaan van een huurovereenkomst vragen wij u (bij zakelijke huur) het volgende mee te nemen:

  • recent uittreksel van de KvK (kopie)
  • geldige legitimatie van een tekeningsbevoegde volgens uittreksel KvK(kopie)
  • BTW id -nummer

Voordat u toegang krijgt tot uw opslagruimte dient u eerst de borg en de eerste huur (tot de 1ste van de nieuwe maand) te betalen. De borg krijgt u aan het einde van de huurperiode, na een correcte oplevering weer terug.

Wanneer er geen einddatum wordt afgesproken dan kunt u de huur van de box opzeggen tot 14 dagen voor 1ste van de nieuwe maand. Hierna wordt de huurovereenkomst automatisch met een maand verlengd.